Sunday, July 18, 2010

GoRiAMoS~!!!!

    
안녕하세요

ahahahhahaha~!!!
dis post created special to my frenD~!!!
ahahahaha....

GoriAmoS~!!
nice to meet u....
i enjoyed our tyme together..
ahahahahahahah~!!!!
kinda like u~!!!!


ahhahahaha...
mmng sengal + sengol la...
cup2, stu ag..
ko mmng ALIEN~!!!
ahahahha...
terharu jap aku knl ko....
prangai cam hampeh tpi tetap sempoi~!!
hope we can make a gud tyme together....

ko mmng kasi GEGAR idup aku ah...
no more dull in my life...
ahahahah...
lebey2 lak aku puji ko ek...
nnt blanje aku tau..
aku dh buat bende ni spesel tuk ko~!!
hahahaha~!!! 

aku nk :
mcD ~ double cheese burger...
secRet reciPe ~ white choc macadamia..
nk oreo ko~!!!
nk mashmallow..
famous amos, ofcuz~!!! 
n yg selebey nyer ko paham2 la...
nnt aku claim..
ahhahaha...
bnyi plek jer...


paperpown, ko mmng kamcing ngn aku..
npe la kita x jumpe b4 ek??
ahhahahahaha~!!!
xpe2..
at least kita jumpe gak..
ahhaha...


so, per ag yg aku nk ngarut psal ko ni ek???
ntah la...
nnt la aku smbung...
aku nk tdow dh...
aahahahahah...
chaow~!!!


aDiOs~!!!
당신은 반가워요~!!!

     

No comments:

Post a Comment